:: WaJiB ::
:: ToLaK BN ::
:: JaM CaiRo ::
:: RaDio KaHeRaH ::
:: Al-QasSaM ::

:: NaSyiD.FM ::

:: TaQwiM ::
:: ProDuK SyuBhaH ::

:: AkHbaR PiLiHaN ::

:: LaMaN InFO ::

:: MoNeY ChAnGeR ::

Unit

Daripada

Kepada



:: PaLesTiNe ::

:: AnDa PeNGunJunG Ke ::
:: Template By ::

Free Blogger Templates

BLOGGER

UMNO KIAN HANCUR !
Rabu, Mac 25, 2009

UMNO Penakut Lagi Bacul


Rentetan daripada kejadian Pergantungan akhbar rasmi parti PAS iaitu Harakah dan akhbar rasmi PKR iaitu Keadilan selama 3 bulan berkuatkuasa serta merta, menandakan bahawa musuh Islam, parti UMNO dan sekutunya semakin hari semakin menampakkan zaman kehancurannya dah tiba.

Amat pelik kan. Dahlah UMNO ni semua media masa dikuasainya. Tak cukup dengan itu, kakitangan kerajaan awam pun dijadikan sebagai kuda tunggangannya. Media yang rasmi adalah TV 1, TV 2, TV 3, TV 7, TV 8, dan TV 9. Ditambah dengan BERNAMA dan AWANI. Akhbar pulak Utusan Malaysia, Berita Harian dan Harian Metro. Dan seumpamanya. Ingatkan dengan kewujudan media-media tadi, UMNO bertambah gagah dan kuat. Ditambah dengan tambahan Bajet Rangsangan berjumlah RM60 bilion. Rupanya tak kuat jugak. Memang tidak akan kuat buat selama-lamanya.

UMNO adalah parti yang memperjuangkan agenda Yahudi dan Amerika. Parti Sekular, Parti Sosial, Parti Kebangsaan. Sesuatu parti yang memperjuangan agenda Musuh Islam memang tidak akan mencapai kemenangan. Allah dah sebut dalam al-Quran bahawa Allah taala tidak akan bersama dengan parti yang memperjuangkan agenda musuh Islam. Jika dapat pun, hanya seketika sahaja. Berbeza dengan parti Islam PAS. Parti ini memperjuangkan Islam. Dan Allah taala bersama dengan parti Islam. Dan kemenangan pasti akan dikecapi jua akhirnya.

Dalam hal pergantungan kedua-dua akhbar ini selama 3 bulan berkuatkuasa serta-merta menandakan bahawa UMNO memang parti yang amat lemah, amat bacul, amat penakut, amat dayus, amat memalukan, amat malang dan celakalah ke atas mereka yang mendokong parti tersebut dan menyokong parti tu.

Saya mengharapkan kita semua selaku pendokong dan penyokong Parti PAS, jangan berputus asa, kuatkan semangat, tanamkan azam dan niat mudahan UMNO akan terkubur dengan cepatnya rentetan kemenangan yang akan kita perolehi di PRK Bukit Gantang, insyaAllah. InsyaAllah kalu diizinkan Allah taala, PAS tidak perlu tunggu hari mengundi, cukup untuk kecapi kemenangan pada hari penamaan calon. InsyaAllah Menang ! Banyakkan berdoa dan Solat Hajat !

posted by Abu Mus'ab @ 8:18 PTG  
3 Comments:
Catat Ulasan
<< Home
 
:: My PeRsoNaL ::





:: SeCanGkIR KaSiH ::
:: ArTikeL TeRKiNi ::
:: ArKiB iLmIYyAh ::
:: PaRTi PAS ::
:: BloGGeR ::
:: JaLiNan ILMU ::
:: TV OnLiNe ::