:: WaJiB ::
:: ToLaK BN ::
:: JaM CaiRo ::
:: RaDio KaHeRaH ::
:: Al-QasSaM ::

:: NaSyiD.FM ::

:: TaQwiM ::
:: ProDuK SyuBhaH ::

:: AkHbaR PiLiHaN ::

:: LaMaN InFO ::

:: MoNeY ChAnGeR ::

Unit

Daripada

Kepada



:: PaLesTiNe ::

:: AnDa PeNGunJunG Ke ::
:: Template By ::

Free Blogger Templates

BLOGGER

PELIK JUGA TAPI BENAR
Isnin, Mei 25, 2009

Pelik Juga Tapi Benar


Jam 6 pagi, 23 Mei yang lalu, saya kena berada di Airport Lapangan Terbang Kertih. Jadi saya kena turun dari rumah jam paling lewat jam 05.45 pagi. Alkisahnya selepas khidmat diri, apabila nak solat Subuh, tiba-tiba saya terhidu satu bauan yang amat busuk. Saya maklumkan kepada isteri saya. Dia pun ada terhidu juga. Ingatkan bau itu datang dari dapur, tapi tidak. Bau itu berlegar-legar di sekitar tempat solat.

Saya pun tanpa hiraukan bau itu, masa pun dah semakin suntuk, jadi saya terus lakukan solat. Yang ajaibnya. Apabila solat dilakukan, bau itu pun hilang. Sampailah saya selesai solat. Dalam fikiran saya bau apa itu. Kot-kot bau sesuatu dari alam ghaib.

Hari ini, 25 Mei, saya bertanyakan kejadian itu kepada isteri saya. Adakah dia masih terhidu bau busuk yang pelik itu. Selepas saya keluar ke airport itu, bau itu datang semula, tapi ia semakin beransur hilang, kerana hari dah semakin siang.

Ala Kulli Hal, harap-harapnya Allah taala melindungi segala isi rumah saya, terutama kepada saya dan seluruh keluarga saya daripada segala kejahatan manusia dan jin-jin di dunia ini. Aamiiin... InsyaAllah takda apa-apa. Saje nak kongsi pengalaman...
posted by Abu Mus'ab @ 6:09 PTG  
4 Comments:
Catat Ulasan
<< Home
 
:: My PeRsoNaL ::





:: SeCanGkIR KaSiH ::
:: ArTikeL TeRKiNi ::
:: ArKiB iLmIYyAh ::
:: PaRTi PAS ::
:: BloGGeR ::
:: JaLiNan ILMU ::
:: TV OnLiNe ::