:: WaJiB ::
:: ToLaK BN ::
:: JaM CaiRo ::
:: RaDio KaHeRaH ::
:: Al-QasSaM ::

:: NaSyiD.FM ::

:: TaQwiM ::
:: ProDuK SyuBhaH ::

:: AkHbaR PiLiHaN ::

:: LaMaN InFO ::

:: MoNeY ChAnGeR ::

Unit

Daripada

Kepada



:: PaLesTiNe ::

:: AnDa PeNGunJunG Ke ::
:: Template By ::

Free Blogger Templates

BLOGGER

SAKIT TAPI SEDAP
Khamis, Mei 21, 2009

Sakit Tapi Sedap

Semalam, jam 10 malam berlangsungnya satu perlawanan Futsal antara Lajnah-lajnah Pemuda PAS Kawasan Dungun. Saya dipihak Lajnah Tarbiyyah dan Perkaderan. Game pertama Kalah dengan Lajnah Sukan. Game kedua Menang dengan Jabatan Pasti. Dan game ketika Kalah pulak dengan JPR.

Game pertama memang letih sebab hampir 2 bulan tak pegang bola. Main kali kedua dalam game ketiga, alhamdulillah rasa lain sikit, gagah. Tapi apakan daya masa amat mencemburui kami. Rasa sekejap jer bermain. Wisel ditiup perlawanan pun habis. Akan disambung semula after 2 weeks, insyaAllah.

Walaupun tidak ada pemenang dalam pertandingan ini, kerana kesuntukan masa, Takpalah..Kurang-kurang boleh bertemu mata dengan pemuda-pemuda sekawasan. Mungkin lusa atau tulat, kesakitan dalam badan akan berlegar-legar dalam tubuh saya ini. Biasalah tu. Futsal merupakan satu elemen sukan yang penting sekarang ini. Demi mencapai keberkatan dan kerahmatan, sayugia sesuatu perkara tidak boleh bercanggah dengan hukum syara'. Hatta dalam bersukan.

Syabas diucapkan kepada Lajnah Sukan dan Rekreasi kerana berjaya menganjurkan perlawanan futsal ini. Semoga di masa akan datang, akan lebih mematangkan dan memajukan elemen yang terpenting dalam kalangan pemuda ini. TAHNIAH !

posted by Abu Mus'ab @ 11:05 PG  
3 Comments:
Catat Ulasan
<< Home
 
:: My PeRsoNaL ::





:: SeCanGkIR KaSiH ::
:: ArTikeL TeRKiNi ::
:: ArKiB iLmIYyAh ::
:: PaRTi PAS ::
:: BloGGeR ::
:: JaLiNan ILMU ::
:: TV OnLiNe ::