:: WaJiB ::
:: ToLaK BN ::
:: JaM CaiRo ::
:: RaDio KaHeRaH ::
:: Al-QasSaM ::

:: NaSyiD.FM ::

:: TaQwiM ::
:: ProDuK SyuBhaH ::

:: AkHbaR PiLiHaN ::

:: LaMaN InFO ::

:: MoNeY ChAnGeR ::

Unit

Daripada

Kepada



:: PaLesTiNe ::

:: AnDa PeNGunJunG Ke ::
:: Template By ::

Free Blogger Templates

BLOGGER

DALAM KENANGAN
Selasa, Jun 02, 2009

Dalam Kenangan

Baru sahaja saya sekeluarga lalu-lalang di Stadium yang runtuh pagi tadi. Hari Khamis minggu lepas saya sekeluarga balik kampung. Dah lama tak balik. Petang Jumaat, seperti biasa, bawa anak-anak jalan kat stadium tu. Tengok Drift, Motocross, Keta Mainan Kawalan Jauh dan Go-Kart. Kiranya baguslah, pemuda-pemuda dapat berkumpul di situ dengan tidak terjebak dengan gejala lain yang merosakkan.

Sehingga anak-anakku, Mus'ab dan Mu'az meminta-minta Kereta Mainan Kawalan Jauh tu. Saya kata itu bukan hak kita. Hak orang... Besalah, ragam budak-budak.

Sesampai dari Airport Kertih jam 09.30 pagi tadi. Kemudian, dalam perjalanan ke Dungun untuk servis kereta untuk ke Kuala Lumpur esok, bersempena Muktamar Pemuda, Ulama dan PAS Pusat di Shah Alam, tiba-tiba dapat makluman yang Stadium Baru Gong Badak telah RUNTUH. Geli hati saya apabila mendengarnya. Memang dah dijangka sebelum ini. Tak tahan lama stadium ini apabila melihat rekahan-rekahan pada atap stadium sebelum ini. Rupanya ianya berlaku pada pagi tadi.



Orang kata ni projek mee segera. Nak kejar jugak untuk siapkan sebab Sukan Malaysia (SUKMA) dah hampir. Siang malam keje, nak buat gane. Pulak atap stadium ni belok pulak. Betul-betul lah projek makan duit ni. Sape yang dapat? Semua dah tahu kan...

Lihat foto runtuhan atap stadium tersebut di bawah...

posted by Abu Mus'ab @ 2:16 PTG  
2 Comments:
Catat Ulasan
<< Home
 
:: My PeRsoNaL ::





:: SeCanGkIR KaSiH ::
:: ArTikeL TeRKiNi ::
:: ArKiB iLmIYyAh ::
:: PaRTi PAS ::
:: BloGGeR ::
:: JaLiNan ILMU ::
:: TV OnLiNe ::