:: WaJiB ::
:: ToLaK BN ::
:: JaM CaiRo ::
:: RaDio KaHeRaH ::
:: Al-QasSaM ::

:: NaSyiD.FM ::

:: TaQwiM ::
:: ProDuK SyuBhaH ::

:: AkHbaR PiLiHaN ::

:: LaMaN InFO ::

:: MoNeY ChAnGeR ::

Unit

Daripada

Kepada



:: PaLesTiNe ::

:: AnDa PeNGunJunG Ke ::
:: Template By ::

Free Blogger Templates

BLOGGER

SHAMATUN = 3 TAHUN
Rabu, Julai 01, 2009

Shamatun = 3 Tahun


Hari ini, blog shamatun ini sudah berusia 3 tahun 2 minggu. Dalam kesibukan pelbagai bentuk program dikendalikan, sehinggakan lupa untuk meraikan ulangtahun ke-3 blog shamatun ini beroperasi.

Sebelum tarikh 14 Jun 2009 baru-baru ini, saya dah nekad untuk meraikannya. Tapi hari ini baru teringat semula. Jika di klik pada Jun 2006 dalam ruangan Arkib Ilmiyyah, saya lihat artikel yang mula-mula saya post kan adalah berkait dengan Boikot Produk Yahudi. Kemudian, kelmarin, 30 Jun 2009, artikel yang saya postkan adalah berkait dengan Boikot juga. Kebetulan ...

Dalam 3 tahun blog shamatun berada di jaringan internet ini, pelbagai kenangan dialami, samada yang manis atau pahit. Semata-mata untuk memastikan shamatun ini senantiasa diupdate. Bagi saya, berterusan dalam menyebarkan dakwah adalah amat penting. Walaupun di arena mana berada. Memandangkan PAS adalah sebuah parti Politik, Dakwah dan Tarbiyyah, maka perjuangan mengikut medan ini akan tetap diteruskan jua di masa akan datang, insyaAllah...

Apa-apa pun, ucapan syukran jazilan kepada semua sahabat yang selama ini memberi respon samada dalam bentuk kritikan atau dorongan. Doakanlah kepada saya sekeluarga agar istiqamah dalam perjuangan Islam ini khusus dalam PAS.

Admin Shamatun ...
posted by Abu Mus'ab @ 4:32 PTG  
0 Comments:
Catat Ulasan
<< Home
 
:: My PeRsoNaL ::





:: SeCanGkIR KaSiH ::
:: ArTikeL TeRKiNi ::
:: ArKiB iLmIYyAh ::
:: PaRTi PAS ::
:: BloGGeR ::
:: JaLiNan ILMU ::
:: TV OnLiNe ::